به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، میز ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با هدف رسیدگی مستقیم به درخواستها، مسائل و مشکلات شهروندان، در محل مصلی بیتالمقدس شهر اراک برگزار شد. در این برنامه، جمعی از مراجعهکنندگان ضمن حضور در محل برگزاری، مطالبات و درخواستهای خود را در حوزههای مرتبط با راه و شهرسازی، از جمله امور مسکن، شهرسازی، جوانی جمعیت و سایر موضوعات مرتبط، مطرح کردند و پاسخها و راهنماییهای لازم از سوی مسئولان و کارشناسان حاضر ارائه شد.
برگزاری میز ارتباطات مردمی در راستای تکریم اربابرجوع، تسهیل در فرآیند پاسخگویی، افزایش ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری مؤثر مسائل و درخواستهای آنان انجام شد.
شایان ذکر است اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با برگزاری چنین برنامههایی، بر استمرار ارتباط بیواسطه با شهروندان و تلاش برای حل مشکلات و مطالبات آنان تأکید دارد.